Welcome to my blog. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
ini blog saya ..: kononnya pertemuan terakhir ..haha ..
Atiekamaruzaman\Facebook/
Add Me

Thursday 29 December 2011

kononnya pertemuan terakhir ..haha ..

pertemuan yg berjalan dgn lancar tp agk sedih ..  :( ,makan dgn senyap pd mlenye ..si ex bf yg kini dah mnjadi bf bermuka sedih dan masam sepanjang masa ..makan pon luak sikit .. lebih kurang setengah jam ,perbualan dimulakan ,dan perbincangan serta perdebatan berlangsung .. suasana gamat sedikit dgn gelak ,silly kan kte org ??  walau pun sbnr nye dalam hati masing masing tgh sedih .alhamdulillah ..kita org tak mementingkan diri sendiri ..kita org berbincang dgn baik ..dye tros pujuk and merayu kat aku ..and the best part is ...dye bg aku 1o sbb kenapa dye nak kapel dgn aku blik secara spontan !! terharu pon ade ..nak taw ape 10 sbb tu ??? hmm ..tak bleh gtaw kot ..bia lah i jiwang sorang sorang ..hahaha ..nanana ..aku mmg senang memaafkan org kan ? ..entah lah ..aku mmg syg kan dye sgt2 ,dye pon dah menyesal ..dari mata dye ,gerak geri dye yg gelisah ,aku tahu dye tgh sedih ..tak dpt nak terime perpisahan kte org ,,bru ptos sehari dah merana cam ape ..haha ,syg jgak kau kat aku ,..

baiklah ..ni peluang terakhir ,,if you hurt me one more time ..no excuse ..and excuse me ..aku akan blah blah untuk selamanye dari hidup kau .. tp dye nampak comel la ble gelisah ..haha :) ..jhtnye aku ,suke atas penderitaan dye .. dah la tak dduk diam kjap2 pndg aku ,pastu nak cover pndg tmpt lain .. haha ,sakit prot aku gelak ..bile aku wat lawak ,and dye terpanggil "wok and abg" .kte org gelak ..sekejap je dye gelak ..lepas tu dye buat mke seposen dye blik ..aduyai ..mcm mane lah aku tak syg kau opet ..haha ,,aku suruh dye senyum ..saje nak pujuk ,supaya dye terime keputusan aku ..senyum nyeeeee ..mcm senyum kambing ..haha ,sory abg ,gurau je ..hihik :)

and lastly ,aku terime dye blik ,lpas dye putus asa nak pjuk aku ..gedik kan aku ? dye dah ckp ,"tapelah ..sy bla bla bla bla #ayt manis # ..sy blik dlu .." .barulah terkeluar dari mlot aku ,,yg aku terime dye blik ..mke dye mase tu ..tak leh byg ..epy semacam .haha ,,dye tnjuk btol btol dpn aku ,dye pdm gmb e**h tu dr fon dye ..aku tak yakin sama ade dye ade copy kat folder lain ,aku pasti akn korek sampai lubang cacing !! kalau jumpe ..goodbye forever ..never wanna hear or said i love you ..


ya allah ,aku berdoa ,supaya kau bkk kan lah pintu hati dye ,,hargai lah aku dgn seadanya dan jgn persia sia kan aku lagi ..aku bkan saja mengharap begitu kpd dia ..ttp kpd semua org sama ada yg rapat atau mengenali aku sahaja terutamanye ,family aku ..amin ..
LIKE kalau SUKE :)

No comments:

Post a Comment

.Komen lah kat sini kalau sudi.
.hehe :).