Welcome to my blog. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
ini blog saya ..: pengalaman baru ..
Atiekamaruzaman\Facebook/
Add Me

Thursday 19 January 2012

pengalaman baru ..

3 jan 2012 .aku mendaftar di kem plkn desaru gerakhas .hti mmg tak nak redha lgsung ..dlm pikiran aku mase tu ,nak lari je dari kem tu ,sumpah mmg mcm penjara ..pkai bju yg satu fashion je semua .dah lah panas .erhh ..
keadaan aku masuk kat situ mmg blurr coz aku daftar lambat .so ,aku tak taw lg jadual kat situ mcm mane .bile aku dah taw jadual nye .mak ai ,tak mcm menyeksa plak kan ,asyik nak kne berbaris amik kekuatan ..omg ,even nak g sembahyang pon kne beratur sampai membazir mase brape minit .knape lah mesti dia org nak melambatkan sembahyang aku ..aku nak sembahyang ,bukan nak wat jht !!!knape jurulatih kat situ mesti nak jemur kami semua pelatih waktu zohor yg panas terik tu ??elok elok aku dpt sembahyang wangi wangi ,dah kena sembahyang berpeluh .huu ..

kelas cb plak ..aku dpt kelas cb satu ..ouh ,ye ..for your information ..class CB means character building class ..aku dpt cikgu yg spotting ..namenye ..cikgu ayong anak agong ..yg sgt comel ,sweet and funny :) ..mase modul 1 (menampilkan yg terbaek dlm diri sendiri ) aku dpt kump kecil yg bleh thn lah kerjasama nye ..name kump kami ..BUNGA RAYA ..haha ,jambu tak ?sorakan kte org first time mmg lemau gile ..kena bhn je dgn yg lain ..tp ATHAB dah menyelamatkan kump kami drpd di ejek ,ubah sorakan kump kpd yg lebih simple tp bole lah nak dpanggil sorak ,haha :D

drpd kelas cb ,aku dah berani sikit nak tampilkan diri .,.hehe ,aku dah amik risiko utk menjadi seorang kapten ..foremost ,aku dah berani nak berkongsi and bercakap tentang pendapat aku dlm kump kecil aku je ..utk satu kelas hanya kiak ,sarah ,reza ,kak yatie and kecik je yg berani ..

modul 2 (menampilkan yg terbaek dlm diri org laen ) ,aku dah ditukar kan kump .aku dpt ahli kump yg spotting and kerjasama yg terbaek ..kump PETRONAS ..dgo nama je dah bersemangat kan ..sorakan kump kte org pon the best lah ..mijan ,john ,a hao ,najwa ,roy ,azri ,wan and my buddy (mas) korg mmg the best ar bg kerjasama ..a hao kapten paling pantas ,azri kapten paling slumber ,roy plak kapten paling sweet :)

most important thing is ,aku dilantik menjadi ketua dorm ..aku masih lg sedang menyesuaikan diri ..and insya allah i will give more cooperation and be the best !

harap lepas ny aku bole menyesuaikan diri kat sane ..afiqah sanusi ..thi is my story along i was in plkn ..nak cerite depan depan kau dah tak de ,,huhu ,miss kau ..ble nak blik bkit ..
LIKE kalau SUKE :)

No comments:

Post a Comment

.Komen lah kat sini kalau sudi.
.hehe :).